در نمایشگاه CES 2016 تعدادی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود در صنعت خودرو را معرفی کرد.

 

زومیت: BMW در نمایشگاه CES 2016 تعدادی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود در صنعت خودرو را معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی‌های معرفی شده‌ی این شرکت با ما همراه باشید.

با جدید‌ترین دستاورد‌های بی‌ام‌و آشنا شوید

با استاندارد‌های BMW، پارک کردن خودرو با ریموت تکنولوژی قدیمی‌ به شمار می‌رود. BMW در خلال کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2016 تعدادی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود اعم از پارک کردن خودرو با ژست‌های دست پرده برداشت. در ادامه برخی از مهم‌ترین ایده‌های BMW را معرفی می‌کنیم.

پارک کردن خودرو با اشاره‌ی دست

با جدید‌ترین دستاورد‌های بی‌ام‌و آشنا شوید

برای خارج کردن نمونه‌ی جدید و مفهومی i3 تنها کافی است از داخل منزل خود با ریموت درب پارکینگ را باز کنید و به خودرو دستور خروج را صادر کنید. اما در محیط‌های دیگر BMW تکنولوژی خود را چند قدم فراتر برده است و راننده در صورت یافتن مکان مناسب برای پارک می‌تواند از خودرو خارج شود و با اشاره‌ی دست به آن دستور پارک دهد. اما مزیت این تکنولوژی‌ نسبت‌ به سایر سیستم‌های پارک خودکار که راننده از داخل خودرو عملیات پارک را آغاز می‌کند، چیست؟ در حقیقت تفاوت خاصی وجود ندارد و شاید تنها قابلیت آن امکان پارک خودرو در فضاهای کم‌تر باشد. اما قبول کنید اشاره به خودرو و پارک آن پرستیژ خاصی دارد.

سپر‌های خبرچین

با جدید‌ترین دستاورد‌های بی‌ام‌و آشنا شوید