سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید اگر به او باشد رونالدو را جذب می‌کند. البته برانکو می‌گوید در این موضوع نمی‌تواند با باشگاه رئال توافق کند.

 


به گزارش فرارو، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین روز یکشنبه اظها‌ر کرد: پانزده بازی خوب بودیم و طبیعی است که در یک بازی افت داشته باشیم و نسبت به قبل، ضعیف‌تر عمل کنیم. در بازی‌های قبلی به هیچ وجه بد ظاهر نشدیم اما گاهی اوقات این اتفاق رخ می‌دهد که تیم ضعیف عمل می‌کند. مثلا آرسنال چهار گل از ساوتهمپتون دریافت کرد.
وی افزود: ما در بازی با پدیده استحقاق باخت را نداشتیم اما به تیم حریف تبریک می گویم که عملکرد خوبی داشت و در نهایت نتیجه‌ به سود آنها رقم خورد. من مربی هستم و دوست دارم تیمم خوب بازی کند اما چنین امکانی وجود ندارد اما در این بازی در برخی از دقایق بازی خوب عمل کردیم. با این که فکر می‌کنم به طور کلی نسبت به بازی‌های قبلی ضعیف‌تر بودیم.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که پر‌سپولیس در اکثر بازی‌ها کارت‌های زرد و قرمز دریافت می‌کند نیز گفت: منظورتان کدام بازیکنان است؟ مرحوم هادی نوروزی یک بار کارت قرمز گرفت که حقش نبود. ایمان صادقی هم یک بار کارت قرمر دریافت کرد که او هم حقش نبوده است. البته کارت قرمزی که دیروز سوشا گرفت، درست بود و باید این اتفاق رخ می داد. گاهی اوقات کارت زردها به اشتباه داده می‌شوند و گاهی اوقات این کارت‌ها درست داده می‌شوند. ما برای این موضوع راه‌حل داریم و راه حلمان نیز این است که تهاجمی‌تر بازی کنیم.
در ادامه، خبرنگاری از سرمربی پر‌سپولیس پرسید چه بازیکنانی قرار است در نیم فصل به جمع شما اضافه شوند که برانکو در پاسخ به این سوال نیز گفت: پیشنهاد شما چیست؟ وحید امیری با نفت قرارداد دارد. بیرانوند هم همین طور. البته ما نیاز به جذب د‌ر‌وازه‌بان نداریم زیرا د‌ر‌وازه‌بان ما ملی‌پوش است. البته اگر به من باشد، می‌خواهم رونالدو را جذب کنیم که البته نمی‌توانیم با ر‌ئال‌ ماد‌رید بر سر این موضوع به توافق برسیم. شما فکر می‌کنید مربی تیم ذوب آهن اجازه می‌دهد کاوه رضایی این تیم را ترک کند؟
او در پاسخ به سوالی درباره اخراج سوشا مکانی در بازی با پدیده، افزود: الان سوال من این است که چه کسی برای ما در آن بازی امتیاز آورد؟ بازیکنان من در مقابل پدیده چهره یک برنده را داشتند و اشتباه تاکتیکی و تکنیکی در فو‌تبا‌ل پیش می‌آید. ما وظیفه داریم که اشتباه‌ها را به حداقل برسانیم.
سرمربی پر‌سپولیس در پایان درباره تمرین تیمش بیا‌ن‌ کرد: ما امروز تمرین وزنه داشتیم و از شما خبرنگاران بابت این که با وجود آلودگی هوا برای پر‌سپولیس وقت می گذارید متشکرم.